Alweer naar de USA? Natuurlijk wel. Al voor de 6e keer samen

4 mei 2012 - Dordrecht, Nederland

Dit keer een heel andere kant van de US, het noord-oosten waar het met de Europese emigranten allemaal begonnen is. Veel cultuur en historie snuiven dus.

Daarnaast ook heel veel natuur, waar we weer hopen te kamperen.

We weten niet of ons introduktieverhaaltje bij jullie is aangekomen, dus even een herhaling.

1 Juni vertrekken we en we hopen op 6 juli weer op Schiphol te staan

De vlucht, de auto en het eerste hotel is geboekt, evenals de eerste camping.

De rest op de bonne fooi.

We doen heel veel staten aan, New Jersey, Connecticut, Rhode Island, Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, New York en Pennsylvenia.

Wereldsteden als New York City, Boston en Philadelphia zullen ook uitgebreid bekijken evenals de Niagara watervallen.

De hele route staat in principe op papier maar kan naar onze wens nog worden aangepast, evenals vorige jaren

We zijn er van overtuigd dat het een schitterende reis wordt en we hopen jullie via deze site weer op de hoogte te houden. En zoals altijd, reakties zijn welkom.

1. Rika:
    4 mei 2012
    wat leuk he ik hoop dat jullie het heel erg fijn hebben en gezond weer terug komen maar zo ver is het nog niet ik hou een beetje contact met jullie spannend hoor knuffel van mij doei
  2. jo plevier:
    5 mei 2012
    hallo marie en Joop.
    heel veel plezier en vergeet niet in Mass de mayflower te bezoeken. Hij ligt in Plymouth.
    groetjes van Jo
  3. Debbie:
    7 mei 2012
    Hallo daar, Fijne reis en veel plezier. Geef je ogen goed de kost en sla niets over. En Marie kijk waar je je voetjes neerzet zodat je niet weer komt te vallen of iets dergelijks je moet wel alles mee kunnen doen en daar hoort veel lopen bij. Ik ga jullie verslag in ieder geval helemaal volgen. Groetjes en een leuke vakantie. Hugs
  4. Bella:
    8 mei 2012
    hallo joop marie fijne reis veel liefs bella