Geen reisverhaal dit keer

18 augustus 2018 - Dordrecht, Nederland

We hadden er zo'n zin in, alles voorbereid en dinsdag zouden we naar Denver vliegen om met een campervan weer 5 weken rond te rijden.  Maar afgelopen zondag ben ik ( Joop) bij het opstappen van de rondvaartboot in Dordrecht lelijk gevallen.  In het ziekenhuis constateerden ze dat mijn oogkas op drie plaatsen gebroken was + een breuk in het kaakbeen.  Dit betekent minstens 6 weken vloeibaar eten en rustig aan doen.  Daarom hebben we onze reis moeten anuleren, jammer, maar we hopen op een herkansing volgend jaar.  De voorpret van het plannen hebben we in ieder geval al gehad.      Heel veel groetjes van Marie en Joop

1. Piet Vroegop:
    18 augustus 2018
    Wat een erge pech,, dan ben je toch lelijk weggekomen, kan je wel goed zien nu?? Joop heel veel sterkte, wat een tegenvaller voor beide
  2. Debbie:
    18 augustus 2018
    Jeetje Joop hoe kon dit nu gebeuren en wat voor een smak heb je dan wel niet gemaakt zeg? En ben je nu wel thuis dan of nog in het ziekenhuis?
    Veel beterschap en sterkte met het opknappen en niets forceren hoor. ook voor Mary sterkte.
    Groetjes
  3. Nel vroegop:
    18 augustus 2018
    Och. Das wel een hele grote pech. Hoop dat het beter gaat en dan maar weer een voorpret gaan maken. Groetjes. Arie en Nel
    ...
  4. Anja Goedhart:
    18 augustus 2018
    Jeetje Joop wat een slecht nieuws! Wat een pech, hopelijk een goed herstel, dat is nu het belangrijkste en hopelijk van uitstel geen afstel! Beterschap in ieder geval.
  5. Hetty de Goede:
    19 augustus 2018
    Wat een pech ! Heel veel beterschap en een voorspoedig herstel lieve Joop. Rustig aan doen hoor!
    Sterkte voor voor jullie beiden!
    Op naar de herkansing volgend jaar !
    Lieve groetjes.
  6. Lineke:
    20 augustus 2018
    Wat ik nu lees is een grote teleurstelling voor jullie. Hopelijk kunnen jullie het nog eens gaan ondernemen. Erg veel pech met die lelijke val Joop. Van harte beterschap en een snel en goed herstel toegewenst van ons.
    Liefs Leen en Lineke 😘😘