Er weer even inkomen

11 juni 2017 - Sacramento, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Hier het eerste beknopte verslag van onze ervaringen. Helaas nog geen foto's want die hebben we nog niet op de computer kunnen zetten.

Het  begon wat chaotisch, fototoestel vergeten, telefoonkaart vergeten. maar we zijn gelukkig na een lange reis gezond en wel op onze bestemming aangekomen.

Na een overnachting in motel Days Inn dicht bij het vliegveld konden de volgende dag onze campervan ophalen. Was wel een 5 kwartier wandelen maar dat was het wel waard. Wel wennen in zo'n  bakbeest als je een hondatje gewend bent.

Na een behoorlijk lange file waren we San Francisco uit op weg naar Sacramento waar op een KOA camping wilden overnachten. Helaas konden onze navigatie-systemen de weg niet vinden en hebben we heel veel moeten omrijden.

Maar ook dat is weer goed gekomen en hebben we de camping gevonden, al was het geen KOA meer. Voor twee nachten geboekt en gelijk de eerste boodschappen gehaald.

Het blijkt dat de ruimte in de Van toch wat beperkt is dus dat wordt wat schipperen.

Wel vreemd hoor, in de auto slapen maar wel leuk.

Vandaag 11-6 lekker vroeg op en naar Old Sacramento gereden waar we een leuke tour met gids hebben gelopen en alle winkeltjes hebben bekeken.

Tenslotte de laatste boodschappen en dit verslag geschreven.

Morgen verlaten we hopelijk de drukke steden en gaan we genieten van de natuur. Of we dan ook WiFi hebben is de vraag, maar jullie horen zo gauw mogelijk van ons.

gr. Marie een Joop

1. Coby Keus-de Ruijter:
    12 juni 2017
    een hele fijne reis saampjes toegewenst en veel natuurschoon gaan jullie langs de kust naar Oregon dat is erg mooi. Groetjes.
  2. Ineke leeuwesteijn:
    12 juni 2017
    Goodmorning U2 ...een mooi reis gewenst en ga heerlijk genieten van je trip ....wij zien wel wanneer je weer online bent geweest. Byebye
  3. Bella v Lelieveld:
    Jeetje kan niet op .Maar nu kan jullie Reis beginnen En nu genieten. Gr Bella
  4. Rika:
    12 juni 2017
    jammer dat je wat spullen bent vergeten maar jullie hebben gelukkig allebij een mobieltje daar kan je foto.s mee maken ik hoop dat de rest van de vac goed verloop veel plezier samen en heerlijk he met een camper alles bij de hand en nu maar heerlijk genieten xxxxgroetjes
  5. Debbie:
    13 juni 2017
    File....?? Het lijkt Nederland wel... Maar als je straks van die snelwegen af bent heb je daar geen last meer van.
    Veel plezier en fijne vakantie
  6. Lineke:
    13 juni 2017
    Hallo luitjes, fijn dat jullie ondanks een lastige start nu gaan genieten. Het komt vast goed. In de Van liggen jullie lekker dicht bij elkaar?? Ha,ha. Veel plezier...in de natuur!
  7. P.L.Buys:
    14 juni 2017
    Niet erg wat te vergeten daar leer je van het is maar ballast wat je mee neemt.
    Even goed hebben jullie toch wel weer genoten en wij maar gissen hoe het daar allemaal uit ziet. Fijne vakantie verder .
    Groetjes Piet Buys.
  8. Nel:
    Hi Pa en Marie,

Alweer gewent aan het Amerikaanse leven ? En campervan leuker dan tentje ?
    Nu geniet ze lekker en laters xx
  9. Trijntje Kruis:
    15 juni 2017
    Leuk om jullie reisverhalen weer te lezen.Fijne vakantie verder.
  10. Rika:
    15 juni 2017
    Genieten jullie maar en ik geniet van de reis verhalen groetjes Miekeik krijg het niet verzonden dus doe ik het via Rika doei fijne vacantie
  11. Isabella en Elly:
    15 juni 2017
    Hopen dat jullie reis verder voorspoedig gaat. Heel veel genieten. Hebben jullie al een borrel op ons genomen? Wij wel op jullie!! Veel plezier. Tot het volgende verhaal. Groetjes van ons uit Valkenburg.
  12. Mieke helmink:
    16 juni 2017
    Fijne tijd en genieten maar.
    Mieke
  13. Hetty de Goede:
    7 juli 2017
    Het is zeker "er weer even inkomen".
    Met een camper rijden lijkt mij ook een hele klus.
    Maar het is wel fijn, dat je nu geen nat tentje hoeft in te pakken. en nu ...
    Lekker knus slapen in de camper.
    Fijne vakantie !
    Ly xxx