Montana de eerste dagan

7 juli 2019 - Choteau, Montana, Verenigde Staten

Hallo allemaal.

Leuk om jullie reacties te lezen, dat stimuleert ons weer.

We hebben een droge plek op de camping en internet dus even een nieuw verslagje schrijven.

De eerste rit door Montana was een wat saaie weg maar we vonden wel een leuke camping in een national forrest. en dat helemaal voor niks, dat bestaat hier dus ook nog. Nadat  Marie een kalkoenpoot had verorberd en ik een plak ham konden weer eens een fijn fikkie stoken, de vorige bezoeker had een flinke hoeveelheid hout gesprokkeld en dit niet kunnen aansteken.  Wij hebben dat wel voor hen gedaan. Toen het bijna op was begon het weer te regenen dus onder een paraplu en een drankje gewacht tot het vuur uit was.

Toen we de volgende dag opstonden regende het weer behoorlijk dus zijn we zonder ontbijt vertrokken. In het indianen dorpje Lame Deer was een tradingpost waar ze ook ontbijt klaargemaakt verkochten was best lekker.

In Billings hadden we een plaatsje op een KOA camping gereserveerd waar we al om 13.30 uur aankwamen, dus tijd om even boodschappen te doen, ribeye en beef burgers voor de komende dagen. Het begon weer eens te regenen dus hebben we die dag maar iets bij McDonalds gegeten.

De dag erop bijtijds op want we wilden wel wat zien op de 4th of july, indipendensday.

In het plaatsje Laurel zou een parade zijn die om 10 uur zou beginnen we parkeerden onze stoeltjes op een strategische plaats en wachtten af wanneer het zou komen. Dat bleek dus pas om 11 uur te zijn. De tijd doorgebracht met mensen kijken.

De parade was wel leuk om mee te maken maar niet echt spectaculair. Na een uurtje was het afgelopen en zijn we even naar een braderie gegaan, met heel veel eettentjes. We weten nu waarom de Amerikanen zo dik zijn.

Wij hebben de dag afgesloten met een bezoek aan een Thais gril restaurant, was lekker. Het was zowaar de hele dag droog gebleven.

Ik laat het hier even bij, de rest lezen jullie de volgende keer, als we het Glacier National Park hebben bezocht, het verste punt van onze reis

Heel veel groetjes van Marie en Joop

1. Debbie:
    17 juli 2019
    De parade ziet er toch wel erg leuk uit hoor.
    Wat jammer dat je regelmatig regen hebt, maar als een beetje Hollander kan je daar wel tegen denk ik
    Ik vind het heel leuk om jullie verslagjes te lezen