vervolg.

7 juli 2019 - Choteau, Montana, Verenigde Staten

Hier nog even een aanvulling van ons verhaal, anders kunnen jullie de foto's niet plaatsen.

Na de 4th of july zijn we doorgereden naar een national forest, waar we camping gingen zoeken. De eerste was helemaal vol maar de tweede had nog een plekje.

Het begon weer te stortregenen en de plaats werd wel erg blubberig. Toen het weer even droog was een rondje gewandeld en het eten klaar gemaakt, Marie een ribeye en ik een burger, lekker, maar het was nog niet op toen de volgende bui weer aankwam. Nog even in de auto gezeten maar van chagrijn om half negen naar bed.

De volgende ochtend regende het nog steeds dus zo snel mogelijk weg. Helaas weigerde de auto te starten, accu leeg, geen idee waarom.

Gelukkig was iemand behulpzaam met een startkabel zodat we toch weg konden.

In Great Falls een Lewis en Clark museum bezocht. Een prachtig overzicht van de belevenissen van de ontdekker van een groot deel van de USA in 1804 en 1805.

Nog twee watervallen gevonden maar die waren niet natuurlijk meer maar afgedamd voor stroomvoorziening.

Onderweg nog een Mall bezocht en op weg naar de volgende camping. Net tijdens het eten begon het weer te gieten, het houdt niet op.

Inde auto onze prak opgegeten en een droog plekje opgezocht voor dit verhaal, Zijn jullie weer helemaal bij.

Nogmaals groetjes van Marie en Joop

1. Hetty de Goede:
    7 juli 2019
    De regen is echt een spelbreker op jullie vakantie !
    Zou het helpen i.p.v. een “regendansje” een “zonnedansje” te doen?
    Toch nog veel plezier op jullie avontuurlijke reis! Ik vind het altijd weer leuk jullie reisverslag te lezen!
    Lieve groetjes 😍😘
  2. Cor de Weerd:
    10 juli 2019
    Ik vind het heel leuk jullie verhalen te lezen. Het wordt echter wat eentonig: weer regen. Ik word wel aangestoken door de avontuurlijke reis van jullie. Het zit nog steeds in de planning om ook weer te gaan. Dat zou dan onze derde reis worden daar. Heel wat minder dan jullie. Ik hoop wel voor jullie dat het weer de komende weken wat beter zal worden.
  3. Rika:
    11 juli 2019
    hoop dat het weer snel veranderd als nog veel plezier samen geniet er toch maar van