We zijn er weer klaar voor

10 juni 2019 - Dordrecht, Nederland

Lieve volgers,

het is weer even wennen om een verhaal te tikken over onze aanstaande vakantie. Na de tegenvaller van vorig jaar, toen we onze reis moesten annuleren, hebben we er nu een week aangeplakt. 6 weken wordt het dus dit keer. wat zijn onze plannen;

We reizen met canadian air via Toronto naar Denver, Colorado. Het zal een lange tocht worden want we kregen twee keer een vluchtwijziging, we moeten nu twee uur langer wachten op de vervolgreis. 5 uur op het vliegveld van Toronto dus.

Na een nachtje in een hotel kunnen we onze campervan ophalen, nieuwsgierig wat we meekrijgen.

Eerst een bezoek aan Nederland, vlak bij Denver daarna via de rocky mountains naar Cheyenne.

Daarna heel Nebraska door naar Sioux Falls en vandaar naar DeSmet in South Dakota voor een bezoek aan de woning en het museum van Laura Ingles, van de beroemde serie Little House On The Prairie.

In de Black Hills nationaal park gaan we nu de berg bekijken waar Crazy Horse memorial wordt uitgehakt.

Via Devils Tower gaan we richting Montana, waar het Glacier nationaal park ons noordelijkste punt is, we verblijven daar drie nachten in een cabine omdat de campings vol waren.

Hierna gaan we weer naar het zuiden om via Yellowstone terug naar Denver te gaan. Daar blijven een paar nachten in een hotel om bij te komen van de lange reis en de stad te bekijken natuurlijk. De pure reistijd zal zo'n 4000 miles lang zijn en daar komt het boodschappen doen en bezienswaardigheden bezoeken nog bij.

We zullen proberen jullie weer op de hoogte te houden van onze belevenissen en mooie foto's te sturen maar het internet is daar nog lang niet overal beschikbaar.

We zien jullie reacties op onze verhalen weer graag tegemoet.

Groetjes van Marie en Joop en tot ziens over 6 weken.

1. Debbie:
    Waanzinnig..... dat meen je niet.... 6 weken ongelofelijk, toppie
    Ik wens jullie een fantastische reis zonder tegenslagen en heel veel belevenissen. Pas goed op elkaar en kom gezond weer terug
    Lieve groetjes en ik ga jullie weer volgen ☺
  2. Nel vroegop:
    10 juni 2019
    Wow, wat een geweldige reis. Ga er zoveel mogelijk van genieten. Ben voorzichtig en ben benieuwd naar jullie reisverslag. Heel veel plezier maar ook veilige kilometers. Arie en nel
  3. Anja Goedhart:
    10 juni 2019
    Super reisplan! Ik hoop dat alles zonder problemen verloopt en ga jullie volgen. Veel succes en geniet ervan!
  4. Lineke:
    10 juni 2019
    Ha lieve luitjes, wat geweldig dat jullie nu wel kunnen gaan genieten van een lange en hopelijk wonderlijke vakantie. Doe voorzichtig hé! Een heel goede reis ook. Veel liefs van Lineke en Leen natuurlijk vanuit Spanje, 😀💕🙋
  5. Hilda en Aad:
    11 juni 2019
    We gaan jullie weer volgen en wensen je heel veel plezier.
    Groetjes, Hilda en Aad
  6. Shirley:
    Wow.... 6 weken!!
    Een hele goede reis en geniet ervan!!
    Groetjes Shirley
  7. Jo Plevier:
    Geweldige plannen!
    Natuurlijk ben ik jaloers!
    Heel veel plezier en kom heelhuids terug.
    Groetjes van Jo en Dusty
  8. Anke van Gameren:
    11 juni 2019
    We wensen jullie een hele mooie reis toe!
  9. Korica en Michael Geurin:
    11 juni 2019
    Wat een geweldige plannen en wat zullen jullie veel moois te zien krijgen! Heel veel plezier en geniet ze!
  10. Annet Noldus-St.Nicolaas:
    11 juni 2019
    Wat leuk om jullie reis mee te kunnen bekijken. Geniet ervan en zal jullie volgen op deze reis!
    Groetjes van Annet
  11. Elly Muehlhaus:
    11 juni 2019
    Heel veel plezier en jullie weer gezond en zonder valpartijen weer te zien. Als jullie tijdens jullie verblijf in Denver zijn en in de buurt van Vail zijn, deze dan bezoeken. Erg leuk toeristisch plaatsje, maar wel duur.
  12. Rika:
    11 juni 2019
    hallo ik ga jullie zeker volgen maak er iets moois van samen ik kijk er naar uit veel plezier xxxx
  13. Finja:
    prettige vakantie!
  14. Esther:
    11 juni 2019
    Dat ziet er echt weer geweldig uit! Ik ga spieken, geniet ervan!
  15. Hetty de Goede:
    Hallo lieverds
    Eindelijk is het zover! Heerlijk weer op reis naar jullie geliefde land! Ik wens jullie een fantastisch en schitterende reis!
    Ga er maar weer lekker van genieten saampjes!
    En wij mogen jullie weer volgen en genieten van jullie reisverhalen!
    Goede reis, wees voorzichtig en behouden weer terug 😍
    Veel liefs. Hetty

Wees voorzichtig
  16. Wil van Haren:
    Hoi Mary en Joop
    Wat een een leuke reis gaan jullie maken fantastisch ik wens jullie een hele fijne en veilige reis en doe voorzichtig ik ga jullie zeker volgen op jullie reisblog

Liefs Wil van Hzren
  17. Jan van Geloof:
    12 juni 2019
    Marie en Joop, mooie trip. Geniet ervan en ik probeer jullie blog te lezen. Blijf gezond .

Jan
  18. Rika:
    14 juni 2019
    hallo lieverds zijn jullie een beetje uitgerust naar jullie vlucht dan kan jullie beginnen met jullie geweldige reis ik hoor het wel veel plezier gr xxxx
  19. Marie:
    18 juni 2019
    Joop heeft weer een heel reisverhaal geschreven maar het internet werkt niet me, dus dat komt nog