Boston en Salem

12 juni 2012 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hi iedereen.
Een kort berichtje dit keer want het wordt geschreven onder genot van een starbucks koffie.
Konden in Boston geen hotel boeken dus maar doorgereden naar een camping in Salem voor twee dagen. Daar zijn in 1692
19 mensen omgebracht voor hekserij.
Heel de stad staat daarom in het trken heksen.
Natuurlijk het heksenmuseum bezocht en daarna nog een piratenmuseum
vandaag met de ferry naar Boston 1,5 uur varen en lopen nu de freedomtrail vermoeiend weer dat geslenter.

helaas geen fotos dit keer want dat gaat lastig op een mobieltje
Houden jullie te goed.
Morgen weer door naar Acadia National Park langs de kust van Maine voor drie nachten camping

Heel veel groetjes van Marie en Joop

1. Ria en Ben:
    12 juni 2012
    Goeden avond Is nog al wat19 mensen alleen voor hekserij? Waren daar ook mannen bij?
    Goeden reis verder, en bij de heksen maar weg blijven.
    Groeten R&B
  2. P.L.Buys:
    12 juni 2012
    Hoi Marie & Joop Is er nog veel verschil in smaak met onze DE coffie en de starbuck ? Ik heb het nog nooit ge dronken zal hier in de super kijken of het te krijgen is.
    Hrt. Grt.
    Piet Buys.
  3. Marion jansen:
    Hoi lieve shatten,
    He getsie, doen jullie voorzichtig en laat je niet behekse.
    Laat ik het maar bij mijn espresso bakkie houden, al die hekserij weet je nooit wat er in zit hahaha grapje!als het maar smaakte!
    Wat geweldig weer hoe jullie je verhalen omschrijven, en een genot om te lezen.
    Heksen,... het komt me wel bekend voor, daar weten wij wel raad mee toch?! hahaha op de bezem komen jullie vast ver op jullie zo spannende reis.
    Heel veel plezier, en blijf leven aub!! ik neem nog een portje vanavond,morgenavond spannende wedstrijd van oranje,(krijg visite) en tja mochten ze verliezen haal ik direkt mijn vlaggetjes van me huis, heb je ook nog iets mee genomen? daar drinken wij op!
    heel veel liefs,gezelligheid lol voor onderweg! dikke kus XXXXXX veel plezier met elkaar, ik kijk naar jullie foto's uit!
    xxxmarion
  4. Rika:
    13 juni 2012
    zo dat is wel eng op zo;n camping leer niet te veel ven die hekserij wandt dan krijgen we de kriebels heel veel pret en geluk verder lieve groetjes van mijn en een knuffel voor beiden doei xxxxxxxxx
    kijk al uit naar de volgende foto;s
  5. Coby Keus-de Ruijter:
    13 juni 2012
    Hoi Marie en Joop nu ja hekserij is iets van die tijd laat je maar beheksen door de natuur veel plezier en heb je nu al wat mooier weer? groetjes Willem-Ment en Coby Keus.
  6. T.Kruis:
    13 juni 2012
    hekserij.Doet me weer aan de heksenwaag denken waar ik pasgeleden was in Alkmaar.Goede reis verder.
  7. Piet Vroegop:
    13 juni 2012
    Hallo wereld reizigers, ik zal duimen voor wat beter weer, hier is het niet anders. In de korte tijd dat jullie weg zijn heb je al veel gezien. De verhalen over heksen lijkt me ook wel interesant, weet je dat er hier ook verenigingen zijn over hekserij. Ook heb ik een foto gezien met saefood. Het water stond gelijk in mijn mond. Mensen veel plezier en hou het gezond. Piet Vroegop
  8. Yolanda:
    Hoi Marie en Joop,

leuk om jullie verslag af en toe te lezen, fijne tijd nog in Amerika.

Groetjes
    Yolanda
  9. Wil van Haren:
    14 juni 2012
    Hoi Mary en Joop

Uit jullie verslag te lezen hebben jullie het reuze naar je zin en hebben jullie al veel gezien.
    ik heb gelezen dat Jullie zijn ook in new engeland zijn geweest dat moet heel mooi zijn Wilma en Andre zijn daar ook geweest.
    maar ik geniet van jullie reisverslag en al die leuke foto's.
    Heel veel plezier nog op jullie vakantie en wacht op het volgende verslag.

Gr Wil van Haren
  10. Isabella:
    15 juni 2012
    Nou, starbuck is erg lekker hoor,, ook de ijskoffie.maar daar is de temperatuur misschien te laag voor, hier in ieder geval wel.De foto's zijn ook erg leuk, jammer deze keer nog niet.
    Nou, veel plezier verder nog en tot de volgende keer.
    Isabella