op het vliegveld

21 oktober 2010 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Vanmorgen alles verder ingepakt en eerst naar e aldi, waar ik een mooie video camera had gezien, ook hier moet je snel zijn.

Daarna alle zooi die we over hadden koelbox, stoelen, borden, kommen en glazen en nog meer gebracht naar de thriftstore, waar we 5 weken geleden al waren geweest om te kijken of ze iets voor ons hadden.

Omdat we pas vanavond om 9.15 pm gaan vliegen eerst maar naar het M.L. Kingcenter geweest, wat heel indrukwekkend was. Zelf heb ik niet veel meegekregen, ik denk dat ik net iets te jong was.

Dan de auto weggebracht en met de trein naar het vliegveld, en bij de panda een maaltijd gehaald en afgesloten met een heerlijk bakje koffie van starbucks.

Terugkijken was het een heel geslaagde vakantie, en als we morgen om 14.10 landen in amsterdam zullen we erg moeten wennen aan de temperatuur. Hier was het 24 graden en in dordrecht 4 graden, gisteren waren we ook nog bij penney's outletstore, afzonderlijk zijn we gaan rondkijken en toevalligerwijs, kwamen we allebei met handschoenen aan, zullen we hard nodig hebben.

Tot morgen dus.

1. Marion jansen:
    21 oktober 2010
    Hahahaha, jaja handschoenen, wat een goed time zijn jullie toch.
    Ik kijk er ook erg naar uit jullie weer in ons landje te verwelkomen, XXXXXX.Het is hier idd behoorlijk frisjes,(nu schijnt even de zon, maar gisteren stortregende het) ik ga zo fietsen/oppassen op mijn kleine Prinsje en Prinsesje.Opa(van de kleintjes)ligt weer in het ziekenhuis (nu gelukkig stabiel)
    Ik hoop dat jullie een mooie vlucht hebben zonder problemen, en een goede thuiskomst (hi dat je huis er nog staat)een zooi post, maar wel nagenieten!Wat zal Britt uitgelaten zijn, jullie zijn best lang weggeweest, maar de tijd is omgevlogen.
    Ook voor de thuisblijvers.
    Welkom in Nederland lieve vrienden!
    Liefs van Marion
  2. Rika:
    21 oktober 2010
    Goede vlucht en welkom terug in nederland het is een beetje fris maar lekker gezond weer jammer dat het weer voorbij is maar aan alles komt een eind en jullie zijn weer een ervaring rijker WELKOM TERUG IN NEDERLAND groetjes en tot weerziens RIKA
  3. Mieke helmink:
    Hallo jullie 2,

Bedankt voor de schitterende verslagen en foto's.
    Ik heb er echt van genoten, en ze allemaal nog
    bewaard, om ze nog eens te lezen.
    Welkom thuis en tot ziens.
    Groetjes van Mieke.
  4. Andre&Frieda:
    Lieve Marie en Joop,
    De laatste uurtjes en dan weer het gewone gangetje in Nederland.
    Sorry dat ik niet op alles heb gereageerd maar we hebben wel alles gelezen.
    Prachtig prachtig prachtig en ook hoe jullie het schrijven.
    We waren druk met het revalideren van Andre dus veel naar het ziekenhuis, en dat neemt ook veel tijd in beslag.
    Wij wensen jullie een hele goede vlucht en dat jullie na de vlucht weer met beide benen op de grond staan.
    En trouwens wel goed dat jullie zover voor uit denken wat die handschoenen betreft haha, wat een giller.
    Veel liefs van Andre en Frieda.
  5. Piet Vr:
    Welkom Thuis, Gr.,Bep en Piet
  6. Willie:
    Hey luitjes,
    Wat een reisverhalen zeg.
    Jullie hebben echt een hoop gezien en genoten.
    Welkom terug in ons (koude)kikkerlandje.

Big hug Rob en Willie