weer 5 weken naar amerika

4 mei 2012 - Dordrecht, Nederland

De vlucht, de auto en het eerste hotel is geboekt, evenals de eerste camping.

De rest op de bonne fooi.

We doen heel veel staten aan, New Jersey, Connecticut, Rhode Island, Massachusetts, New Hampshire, Maine, Vermont, New York en Pennsylvenia.

Wereldsteden als New York City, Boston en Philadelphia zullen ook uitgebreid bekijken evenals de Niagara watervallen.

De hele route staat in principe op papier maar kan naar onze wens nog worden aangepast, evenals vorige jaren

We zijn er van overtuigd dat het een schitterende reis wordt en we hopen jullie via deze site weer op de hoogte te houden. En zoals altijd, reakties zijn welkom.

1. Joke & Michel:
    Wat leuk! We kijken uit naar jullie verhalen en foto's. Groetjes Joke & Michel
  2. Mieke helmink:
    4 mei 2012
    Leuk hoor, ik heb het verslag (boekwerk) van de vorige keer nog.
    Ik ben er zeker van dat jullie dit gaan
    overtreffen!!
    Sukses jullie ondekkingsreizigers!!!!
  3. Ria en Ben:
    4 mei 2012
    Weer veel andere bijzonderheden ontdekken.
    Veel geluk en gezond weer terug R&B
  4. Piet Vroegop:
    4 mei 2012
    Je weet wat we afgesproken hebben, je komt gezond weer terug, heb een heel fijne vakantie, wij blijven jullie volgen, bedankt dat we mee mogen kijken. Gr.,Bep en Piet
  5. Hilda en Aad:
    4 mei 2012
    jullie weten dat wij ook gek zijn op Amerika, dus jullie verhalen zijn zo lekker als een goed wijntje drinken. We blijven jullie volgen, veel plezier en een goede reis.
    Hilda en Aad
  6. Adri:
    6 mei 2012
    Nou dat moet wel leuk worden! Wanneer gingen jullie ook al weer weg? Ik ben op 7.6 in Spanje maar als ik na 15 dagen terugkom heb ik waarschijnlijk heel veel te lezen. Een hele fijne vakantie en tot ziens!
    Adri
  7. Coby Keus-de Ruijter:
    6 mei 2012
    Nou Marie en Joop heel veel plezier "be carefull outside" en kom vooral veilig terug en wij zijn reuze benieuwd naar jullie reisverhalen
  8. marieke:
    7 mei 2012
    wat 5 weken naar amerika mag toch zeker wel mee
    heel veel plezier en genietse groetjes marieke
  9. Gerda en Jan:
    16 mei 2012
    Zo de tijd vorderd, wij hebben genoten afgelopen zondag en vinden dat jullie heel avontuurlijk zijn ingestelt. Heel veel succes met de voorbereidingen en alvast een goede reis.
  10. Rika:
    28 mei 2012
    Zo nog even en dan is het zover ik wens jullie heeel veel plezier en dat jullie gezond en wel aan komen ik zal jullie volgen een knuffel van mijn groetjes doei