koffers staan klaar

31 mei 2012 - Jeruzalem, Israël

Hallo lieve allemaal,

De koffers staan klaar en mnorgen de laatste dingen doen, zoals Britta wegbrengen en daarna het konijn en dan naar joop, want gerard brengt ons weg, die staat vrijdagmorgen om 4.45 uur vcoor de deur. Want helaas de trein rijd niet zo vroeg. Dus de eerstvolgende verhalen komen uit Hasbrouck heights uit de holiday inn. groetjes allemaal van joop en marie

1. Nel:
    31 mei 2012
    Hoi marie en Joop, sjonge spannend allemaal zeg. Gelukkig weten jullie al een beedje hoe zo, n reis gaat... maar toch blijft het weer spannend.mijn wens is dan ook, dat jullie een prachtige en super leuke,vakantie mogen hebben, in alle gezondheid. Xxx nel
  2. laila holmen gangestad:
    Hallo Marie en Joop.
    Ønsker dere en riktig god ferie og en uforglemmelig tur. Skriv og fortell under reisen. klem fra laila og kjell.
  3. T.Kruis:
    31 mei 2012
    Ik wens jullie een goede reis en een prettige vacantie in the States.
  4. Anja Goedhart:
    31 mei 2012
    Hallo Marie en Joop nog niet echt weg, maar toch al een beetje. Succes met de laatste dingen en heel veel plezier.Anja
  5. Gerard:
    31 mei 2012
    Tot morgenochtend, veel te vroeg :)
  6. Debbie:
    31 mei 2012
    Nou Marie en Joop, nu gaat het gebeuren. Ik wens jullie een hele fijne reis en ik ga lekker mee lezen met wat jullie allemaal meemaken. Veel plezier.
  7. Rika:
    31 mei 2012
    Hallo knuffel mensen nog even en dan op naar het spannende reisje naar the States heel veel plezier en een fijne nachtrust al is dat maar een klein nachtje een dikke knuffel van mijn RIKA
  8. Adri:
    Hoi Marie en Joop

Een hele goeie reis heel veel plezier en voor zover het kan (want ik vertrek volgende week ook natuurlijk!) volg ik jullie reisblogger. Ja die vroege tijd herken ik wel wij vliegen om 05.00 en moeten dus om 03.00 op Schiphol zijn – inmiddels is de taxi gereserveerd die ons om 01.30 komt ophalen br br br – nogmaals HEEL VEEL PLEZIER EN EEN GOEDE REIS!!!

Groetjes

Adri
  9. Adri:
    Hoi Marie en Joop

Groetjes

Adri
  10. Joke & Michel:
    Hai Marie & Joop,

We wensen jullie een hele fijne reis!
    En heel veel plezier in de States, maar dat gaat wel lukken :-)

Groetjes van ons
  11. Hilda en Aad:
    31 mei 2012
    Hallo Marie en Joop het gaat eindelijk beginnen de reis waar jullie al geruime tijd naar uitzien. We wensen jullie een goede reis en veel plezier toe in het land van de ongekende mogelijkheden.
    groetjes, Hilda en Aad
  12. Andre&Frieda:
    Lieve Marie en Joop,
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en dat jullie weer mooie dingen mogen beleven.
    Graag genieten wij mee met jullie ervaringen.
    Dikke knuffel van Andre en Frieda
  13. Peter.lisa:
    hallo marie en joop.
    fijne vakantie jullie en maak maar veel foto's
    dikke kus van ons XXXXXXX gr peter.lisa
  14. P.L.Buys:
    31 mei 2012
    Marie & Joop heerlijk lekker 5 weken genieten,heel goede reis kom veilig aan en terug heel veel plezier.
    Pierre.
  15. Gerda en Jan:
    1 juni 2012
    Hele fijne vakantie toegewenst. We zijn een beetje jaloers. Groetjes Jan en Gerda
  16. Isabella:
    4 juni 2012
    Hi, Joop & Marie
    Hele fijne vakantie. Wij zijn gisteren terug gekomen van de Coté Azur, maar willen eigenlijk gelijk weer terug, want het is hier ff 20 gr. kouder.
    Genieten jullie er dus maar van, want hier is het maar niks.

Groetjes Isabella