De eerste ervaringen

21 juni 2019 - Valentine, Nebraska, Verenigde Staten

Hallo volgers,

omdat mijn word-programma op mijn nieuwe computer alle dienst weigert zullen de verhaaltjes wat korter zijn dan ik had gewild.

Ik had al een heel verhaal gemaakt met de bedoeling om dit naar reislogger te kopieren maar dat lukte dus niet. Gaan we het anders doen,

elke keer dat ik internet heb dat werkt maak ik even een kort berichtje van de laatste belevenissen. daarbij probeer ik dan ook wat foto's te plaatsen. Net als vroeger dus maar dan korter.

Daarnaast is Marie ook behoorlijk actief op facebook.

We zijn nu inmiddels een week onderweg, na een heeeeeel lange reis, bijna 24 uur in touw.

Na een nacht in een hotel zijn we wandelend de campervan gaan ophalen, daar hadden we spijt van want het bleek veel verder weg dan gedacht. We kregen wel een hippe car mee.

Voor heel veel geld boodschappen voor de reis en naar de eerste camping. Gelukkig gereserveerd want alles was vol.

Via Nederland, CO, waar het natuurlijk ging regenen.

We hebben 6 campings gehad maar vooral de weekenden zijn meestal bezet

We hebben al prachtige bergwegen bereden in de Rocky Mountains. Helaas nog geen fikkie kunnen stoken want het was ontzettend koud en het hout brandde voor geen meter. 's Morgens maar 11 graden C. en veel onweer en regen.

Gisteren waren op de camping in statepark Fort Robinson toen we na het eten een waarschuwingsbericht op de telefoon kregen van een naderende tornado. We zijn wel gaan schuilen bij het fort maar het viel gelukkig mee, wel grote hagelstenen.

We zij nu op een camping in Valentin, Nebraska en het zowaar nog lekker weer.

Onderweg nog een openlucht museumpje bezocht en een museum over de beginjaren van de USA.

Ik hoop dat dit verhaaltje bij jullie aankomt en zal alvast wat foto's proberen te sturen

Heel veel groetjes van Marie en Joop

1. Gerard:
    21 juni 2019
    Balen dat de laptop niet werkt. Wij doen het wel met de verkorte versie. Wel al mooie foto's gezien!!
    Veel plezier en op naar de volgende update
  2. John:
    21 juni 2019
    Mooie foto's. Maar jammer van het slechte weer. Geniet er nog van de komende 5 weken.
  3. Rika:
    21 juni 2019
    mooie fotos lekker hoog bed ik hoop dat jullie snel het mooie weer tegemoet gaan veel plezier xxxx
  4. Lineke:
    21 juni 2019
    Hallo luitjes, ondanks het weer genieten jullie er van zo te zien. Leuke foto's hoor. Vooral Joop achter de tralies 😂 fijn dat het goed gaat... lekker genieten en op naar de volgende plek 🤗💕