Via South Dakota weer naar het westen

27 juni 2019 - Wall, South Dakota, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Zowaar weer even internet dus even waarnemen om een verhaal te maken.

Vanuit Sioux Falls gaan we weer westwaarts. Eerst naar De Smet, waar we de verblijfplaats van Laure Ingles ( Little House Of The Prairie ) hebben bezocht. Het viel wat tegen, we hadden er meer van verwacht, en daarvoor helemaal door Nebraska gereden. We stonden twee dagen op een mooie camping staats park Thomson Lake Heerlijk aan het water. Overdag is het nu prachtig warm weer maar zo gouw de avond valt begint het te regenen. Vroeg naar bed dus.

De volgende plaats die we hadden gepland, Miller,SD, lag zo dichtbij dat we besloten om die maar over te slaan en dus werd onze bestemming Pierre, de hoofdstad van South Dakota. We vonden weer een camping aan een meer en hier bleef het zowaar de hele dag en avond droog. We hebben wat gewinkeld bij walmart en bij hobby lobby, waar ze een enorme sortering hebben op elk hobby gebied, leuk om hier rond te snuffelen.

's Avonds eindelijk weer eens een lekker vuurtje kunnen stoken met een glaasje "sap" , ik blijf toch een beetje pyromaan.

Vandaar zijn we naar de Badlands gereden een bizar berglandschap waar een prachtige weg doorheen liep met telkens uitzichtpunten. Dat was weer genieten. we eindigde dag in het plaatsje Wall waar een enorme  store is, de Wall-Drugs. Veel souvenirs, maar ook country en westen artikelen. Alleen de camping die we vonden is wat minder, een beetje armoedig maar het is maar om te slapen.

Morgen gaan richting Rapid City en de Black Hills.

Wat we daar beleven lezen jullie de volgende keer, als jullie dat willen lezen natuurlijk.

Heel veel groetjes van Marie en Joop

1. John:
    27 juni 2019
    Das weer genieten. Mooie foto's zeker die van Badlands. Veel vakantie plezier nog, groetjes en een poot van River.
  2. Gerard:
    Wat een prachtige fotos!
  3. Nel.scheuierman:
    Hoi Pa en Marie,

Leuk om te lezen weer en mooie foto's ook zeker van Badlands. Appart gezicht.
    Nu nog veel plezier en tot volgende verslag maar weer. Geniet ze. xxx
  4. Hilda en Aad:
    27 juni 2019
    foto's zijn leuk jongens en we genieten van jullie verhalen.
    groetjes, Hilda en Aad
  5. Ellen Verduyn:
    27 juni 2019
    leuk om jullie blog te lezen en prachtige foto's. Ik lees jullie volgende verhaal wel weer en foto's.

Groetjes Ellen
  6. Wil van Haren:
    29 juni 2019
    Wat een leuke foto's Marie en Joop wel om dat te zien

Gr Wil van Haren
  7. Lineke:
    29 juni 2019
    Hallo luitjes, wat een geweldige foto's. Jullie genieten ervan, super. Het vis jullie gegund. Op naar het volgende verhaal. Ook ik heb niet altijd internet. Wij zijn met onze laatste week bezig. Een week met temperaturen tot 40 graden. Pfff. Wij staan nu bij Mer in Frankrijk. Net Holland met graan en maïsvelden... groetjes Leen en Lineke 🙋 xxx
  8. Debbie:
    29 juni 2019
    Wauw wat mooi allemaal en zoooo grooooot ook
    Het is goed om te zien en te horen/lezen dat het jullie zo goed gaat
    Fijne reis verder en tot het volgende verhaal
    Groetjes Debbie dLvW