Koffers en tassen gepakt voor een nieuwe reis.

30 augustus 2015 - Dordrecht, Nederland

Eindelijk is het zover. Morgen om 10.45 uur vliegen richting Chicago, dus 6.00 uur op.. Wel met een overstap in Philadelphia. schrik niet, bijna 7 uur wachttijd voor de aansluitende vlucht.

Hopelijk werkt het internet een beetje.

Het betekent wel dat we heel laat in hotel zijn, afgedraaid natuurlijk.

de dag erna "veel" boodschappen doen voor de reis, kamperen is een aanslag op je portemonnee. Misschien blijft er nog wat tijd over om de stad te bekijken.

De echte reis duurt 5 weken en we verwachten minstens 4000 miles te gaan rijden. We gaan vanuit Chicago eerst het meer van Michigan rond, dan gaan we via route 66 naar St.Louis en verder naar Joplin Missouri. In Branson hopen we wat country te beleven.

Via Arkansas gaan we naar Memphis en vervolgens naar Nashville. Daarna door naar Gatlinburg de Smoky Mountains bezoeken.

Dan begint zo'n beetje de terugreis via Kentucky en Indiana naar Detroit, waar een ontmoeting hebben met heel verre familie van Marie, en tenslotte weer naar Chicago

Zo gauw we foto's hebben en we hebben nieuws dan horen jullie dat natuurlijk.

gr. Marie en Joop

1. Margo:
    30 augustus 2015
    Lekker vooruitzicht, heel veel plezier !!!!
  2. Adri:
    30 augustus 2015
    Een hele goede reis - sterkte met die afschuwelijk lange wachttijd - rustig aan met geld uitgeven
  3. Nel vroegop:
    30 augustus 2015
    Hele goeie reis en geniet ervan!!!
  4. Gerard:
    30 augustus 2015
    Tot morgen ochtend veel te vroeg :)
  5. Coby Keus-de Ruijter:
    have a lot of fun
  6. Rika:
    31 augustus 2015
    heel veel reis plezier en een fijne vlucht geniet er maar van xxx
  7. Bella:
    31 augustus 2015
    heel veel plezier goede vlucht en pas goed op elkaar groetjes bella xx
  8. Willie:
    31 augustus 2015
    Wij wensen jullie een hele fijne vlucht en heel veel reisplezier!
    X ons2
  9. Piet Vroegop:
    31 augustus 2015
    Heel goede reis en kom gezond weer terug, waar en wanneer krijg je een auto en wordt het een grote poojers wagen want je gaat camperen dan heb je toch een beetje ruimte nodig, veel plezier, Bep en Piet
  10. Adri:
    31 augustus 2015
    Ik had me weer afgemeld omdat ik niet al die reacties van anderen wil krijgen dus nog maar een keertje aangemeld
  11. Hilda en Aad:
    31 augustus 2015
    Goeie reis en veel plezier in dat mooie land.
  12. Debbie:
    31 augustus 2015
    Dat gaat weer super worden. Ik ga jullie verhalen weer helemaal volgen. Fijne reis en maak wat leuks van die lange wachttijd. En de Smoky Mountains zijn prachtig dat beloof ik je.
    Goeie reis, daaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  13. Jo Plevier:
    31 augustus 2015
    Heel veel plezier en doe vooral voorzichtig!
    Genieten maar.
    Groetjes Jo en Dusty
  14. Marion jansen:
    1 september 2015
    Goedemorgen lieve vrienden,
    Het lange wachten hebben jullie al overleefd, spannend allemaal te lezen hoe jullie vakantie gaat verlopen, het grote avontuur is nu al begonnen, en heel veel foto's maken, wij kijken er naar uit, mooie rondreis! Dat is genieten! groetjes en liefs, ook van Arnold xxxxxxx
  15. Nel:
    2 september 2015
    Goedemorgen saampjes
    De vliegreis zit er voor jullie op ...denk ook dat jullie portomonee geplunderd is ..hihi...maar de reis is dan nu begonnen.
    Wens jullie dan ook een schitterende vakantie samen en heeeel veel reis plezier
    Liefs Nel
  16. Hetty de Goede:
    4 september 2015
    Lieve Marie en Joop,
    Heel veel plezier op jullie mooie en prachtige reis !
    Wens jullie een fantastische vakantie samen met heel veel mooi weer ! ......... en
    Ik kijk er weer naar uit om te gaan genieten van jullie spannende reisverhalen !
    Goede reis , wees voorzichtig .
    Love you
  17. Rika:
    6 september 2015
    Hallo Marie en Joop we zijn nu een week verder hebben jullie nog wat leuks ondervonden ik hoop dat het schitterend is volg jullie groetjes knuffel xxx