Silversprings

8 oktober 2010 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hallo, hier zijn we weer. Nu vanuit Orlando, FL

De lange rit van donderdag verliep erg voorspoedig. We waren vroeg opgestaan en waren al om 15.30 uur in Silver Springs.

Naast een paar mooie wegen binnendoor, hebben we ook een heel stuk over de Interstate 10 en 75 gereden. lekker doorrijden en ook best wel een mooie weg.

Via het visitor center kwamen we op een schitterende, heel erg rustige  camping terecht in het Ocala Forest. Volgens de ranger leven er zo'n 3000 zwarte beren in het enorme grote bosgebied, maar we hebben er niet een gezien.

Bij het beste Chinese buffet van de stad gegeten en waat boodschappen gedaan.

Voor hout voor het kampvuur moesten we 4 winkels af maar uiteindelijk hebben we het toch gevonden.

En het brandde geweldig.

Vrijdag, 8-10, eerst het Silver Springs park bezocht, met zijn glasbodem boten.

Schitterende tochtjes over de Silver River gemaakt.

Veel vogels, schildpadden, vissen en een paar alligators gezien.

Na 4 uur hadden we alles wel gezien en zijn we doorgereden naar Orlanddo, waar we een hotel hebben opgezocht, motel 6.

Morgen willen we naar Sanford, waar een hele grote flea market is en dan naar de danstent Coowboy Orlando.

Op zondag naar Epcot center, bij Disney World.

Dat lezen jullie later wel want internet is nogal een probleem.

Heel veel groetjes weer van Marie en Joop.

We hopen dat de foto's een beetje overkomen.

1. Hilda en Aad:
    9 oktober 2010
    Foto's zijn goed, geven een uitstekend beeld van alles wat jullie doen en meemaken. Pas op voor zwarte beren en krokodillen, want je weet maar nooit. Ik wist niet dat jullie ook naar Florida zouden gaan, dan hebben jullie inmiddels al een aardige afstand afgelegd. Wel hou vol blijf genieten, dat doen wij ook van alle verhalen en foto's. Groetjes, Hilda en Aad
  2. Rika:
    9 oktober 2010
    schitterend al die foto's en wat jullie erbij schrijven klopt mooi met de foto's maar geniet er saampjes nog maar lekker van en wij kunnen het via de berichtjes en het verslag mooi mee genieten groetjes van mij doei Rika
  3. monique:
    10 oktober 2010
    pas maar op met die beren
    zo (ga je ook nog familie bezoeken in florida)
    foto s zijn leuk om te zien
  4. Andre&Frieda:
    10 oktober 2010
    Hoi Marie en Joop,
    Prachtige verhalen schrijven jullie.
    We genieten er echt van en ook zeer mooie foto,s.
    Wel leuk dat jullie daar tijd voor maken om ons ook mee te laten genieten.
    Nog een mooie vakantie en we zien het volgende bericht graag tegemoet.
    Veel liefs Andre en Frieda.
  5. Suzanne:
    12 oktober 2010
    Hoi Marie en Joop,
    Heb eindelijk weer jullie reisverslagen gelezen en de foto's bekeken. Wat een prachtige reis. Jullie hebben in ieder geval in Nashville wel wat meegekregen van het country gebeuren. Leuk hoor. Dat hebben wij nou gemist. Bourbonstreet is leuk, hebben wij ook gelopen. Hebben jullie nog kettingen gescoord? Groetjes Suzanne
  6. monique:
    16 oktober 2010