weer terug naar het wilde westen

6 juli 2013 - Dordrecht, Nederland

Hallo Allemaal.

Dit is weer het begin van een nieuw reisverhaal. We hebben geboekt voor een reis naar Phoenix, Arizona, USA.

We zijn daar in 2007 al geweest maar er zoveel te zien daar dat we er weer terug gaan, met als uitdaging zoveel mogelijk dingen te zien die we vorige keer gemist hebben.

We vertrekken op 1 september en zijn 7 oktober weer terug, 5 weken dus.

We doen 5 staten aan met Texas als nieuwe uitdaging.

We doen ons best om een leuk reisverhaal te maken en natuurlijk mooie foto's te plaatsen.

Jullie horen van ons en als het je verveelt kun je je afmelden.

We kijken zoals gewoonlijk vooral uit naar jullie reacties

1. Joke & Michel:
    6 juli 2013
    Wat leuk! En ook Texas, willen wij ook graag een keer doen. We kijken weer uit naar jullie verhalen. :-)
  2. Marion jansen:
    7 juli 2013
    Om super wild van te worden, wat heerlijk dat jullie daar weer gaan genieten, veel plezier met alle voorbereidingen.
    En bedankt dat wij ook weer mee kunnen genieten, al was het dan vanachter de pc, snik,snik! maar het is jullie van Harte gegund lieve vrienden.
    Fijne zondag, en tot maandag!
    Liefs en alvast een dikke knuff.
  3. Toos Kemper:
    7 juli 2013
    Wat leuk, dat ik weer jullie reis kan volgen.
    Ik hoop dat het weer `n hele mooie reis gaat worden.
    Wij genieten mee oke?
    Groetjes Toos.
  4. Andre&Frieda:
    Lieve Marie en Joop,
    Geweldig dat jullie weer zo,n prachtige spannende reis van gaan maken. De voorbereidingen zijn al een feestje op zich. Heel veel plezier met de voorbereidingen en wij gaan mooi mee genieten van jullie reis. dikke knuffel van de Kooltjes
  5. Piet Vroegop:
    7 juli 2013
    Dat wordt weer heel spannend, 1 September lijkt ver maar komt al gauw, ik ben benieuwd wat we nu weer te zien krijgen. Denk er om, we spreken af dat je gezond weer terug komt, niet vallen geen zere voet enz. enz. veel plezier met de voor bereidingen. Bep en Piet
  6. Anja Goedhart:
    Jullie beginnen vroeg met de voorpret! Groetjes Anja
  7. Wil van Haren:
    8 juli 2013
    Hoi Marie en Joop

Wat leuk dat jullie weer z'n leuke reis gaan maken ik zal zeker jullie volgen met die leuke verhalen .
    Heel veel plezier met de voorbereiding van jullie reis .

Liefs Wil
  8. Bella:
    9 juli 2013
    ik kijk er weer naar uit veel liefs bella
  9. Rika:
    9 juli 2013
    Zo het feest gaat beginnen genieten jullie maar alvast .met het voor schrift groetjes en een dikke knuffel van mij veel plezier
  10. Debbie:
    9 juli 2013
    Dit gaat weer een machtige reis worden. Wandelschoenen en camera mee en ik kijk uit naar jullie verhalen. Geweldig.
    Liefs, Debbie
  11. Hetty de Goede:
    8 augustus 2013
    Hoi Marie en Joop,
    Erg leuk dat ik ook mag meegenieten van jullie reisverhalen !
    Goede reis, en heel veel avonturen en plezier !
    En natuurlijk ..... gezond weer terug ...
  12. Isabella:
    17 augustus 2013
    Hi, Joop en Marie

Heb geprobeerd op jullie email adressen maar krijg ze terug, dus dan maar langs deze weg. Ons reislogger is http://www.beekmanvermeer.reislogger.nl

Hele fijne vakantie en we zullen zeggen dat jullie er aan komen.
    Groetjes van ons allemaal
  13. Rika:
    31 augustus 2013
    Hallo Joop en Marie
    nog even en dan gaan jullie vliegen ik wens jullie een hele fijne vac en goed weer toe en hou ons op de hoogte knuffel
    en gezond weer terug veel plezier xx
  14. Rika:
    4 september 2013
    hallo waar zijn jullie nu gaat alles naar wens gr
  15. Rika:
    4 september 2013
    hallo en hebben jullie al wat gezien ik hoop hele mooie dingen kijk er al vast naar uit gr Rika
  16. Bella:
    14 september 2013
    super mooie fotos gr bella xx

super mooie fotos leuk om weer te zien gr bella xx